Izaberite stranicu

OGLAS za prijam u službu na određeno vrijeme radi zamjene duže vrijeme odsutne službenice u Grad Čakovec, Upravni odjel za financiranje

23. srpnja 2015. | Natječaji

REPUBLIKA HRVATSKA
MEĐIMURSKA ŽUPANIJA
GRAD ČAKOVEC
Upravni odjel za financiranje

KLASA: 080-01/15-01/75
URBROJ: 2109/02-04-15-01
Čakovec, 22. srpanj 2015.

Na temelju članka 19 stavak 1 i članka 28. stavak 1. i članak 29 stavak 1 i 2 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08, 61/11), pročelnica Upravnog odjela za financiranje Grada Čakovca raspisuje

O G L A S za prijam u službu na određeno vrijeme radi zamjene duže vrijeme odsutne službenice u Grad Čakovec, Upravni odjel za financiranje

VIŠI REFERENT– 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme

Stručni uvjeti:
– viša stručna sprema, sveučilišni prvostupnik ekonomije
– najmanje 2 godine radnog staža od čega najmanje jedna godina radnog iskustva na poslovima prisilne naplate poreznih i ostalih potraživanja,
– poznavanje rada na PC-u,
– položeni Državni stručni ispit,

Osim navedenih uvjeta kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu, koji su propisani odredbom članka 12 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15 i 16 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Na oglas se mogu javiti osobe oba spola.

Uz prijavu na oglas kandidati su dužni priložiti:
– životopis
– presliku domovnice
– dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku svjedodžbe)
– elektronski zapis s podacima o radnom stažu i radnom odnosu iz HZMO
– izjava o poznavanju rada na računalu
– uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci)
– vlastoručno potpisanu izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članaka 15 i 16 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
– presliku uvjerenja o položenom Državnom stručnom ispitu

Kandidati koji ne posjeduju izjavu o poznavanju rada na računalu prilikom znanja testirati će se i na tu okolnost.
Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat nakon obavijesti o izboru, a prije donošenja rješenja o prijmu u službu. U prijavi na oglas navode se osobni podaci podnositelja prijave (osobno ime, OIB, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona ili mobitela, po mogućnosti e-mail adresa) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje uz vlastoručni potpis.

Preslike traženih priloga ne moraju biti ovjerene, a izabrani kandidat dužan je prije donošenja rješenja o prijmu u službu na određeno vrijeme dostaviti na uvid originalne dokumente.
Kandidatom prijavljenim na oglas smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz oglasa. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve osobne podatke i priloge navedene u Oglasu.
Povjerenstvo za provedbu Oglasa utvrđuje popis kandidata prijavljenih na Oglas, koji ispunjavaju formalne uvjete te ih upućuje na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti. Smatra se da je kandidat koji nije pristupio testiranju povukao prijavu na Oglas i više se ne smatra kandidatom.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava oglasom, sadržaj i način na koji će se testirati kandidate koji ispunjavanju formalne uvjete i iz kojeg područja te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za testiranje, objaviti će se na web stranici www.cakovec.hr. Vrijeme i mjesto održavanja testiranja objaviti će se najmanje pet (5) dana prije testiranja na istoj web stranici i na oglasnim pločama u zgradi Uprave Grada Čakovca, Kralja Tomislava 15, Čakovec.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju, dužni su uz prijavu na oglas pozvati se na to pravo i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje tog prava, dužan je uz prijavu na oglas priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.) te dokaz da je nezaposlen (uvjerenje ili evidencijski list Hrvatskog zavoda za zapošljavanje).

Riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom Oglasu odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
Prijave s potrebnom dokumentacijom podnose se u roku osam dana od dana objave oglasa kod nadležne službe za zapošljavanje, odnosno zaključno dana 30. srpnja 2015. Prijave se podnose na adresu: Grad Čakovec, Čakovec, Kralja Tomislava 15, s naznakom „Za oglas – Upravni odjel za upravu“.

O rezultatima izbora prijavljeni kandidati biti će obaviješteni u zakonskom roku.

PROČELNICA
Lidija Jaklin, mag. oec.

X
Skip to content