
Grad Čakovec
Kralja Tomislava 15
40000 Čakovec
MB: 2581221
OIB: 44427688822
Žiro-račun: 2407000-1806000006 (OTP banka d.d. Hrvatska)
IBAN: HR1524070001806000006
cakovec@cakovec.hr
Radno vrijeme: 7:00-15:00
Čakovec je gospodarsko središte Međimurske županije koja je 2002. godine imala 1.700 aktivnih trgovačkih društava. Malih poduzetnika bilo je 1617 (95,1%), srednjih 58 (3,4%) a velikih 25 (1,5%). Od toga broja njih čak 1.654 je privatnih (najvećim dijelom privatni od osnivanja, tek manji dio privatiziran u pretvorbi i privatizaciji), a ostali dio u državnom, zadružnom ili mješovitom vlasništvu. Gotovo polovina od aktivnih međimurskih poduzetnika ima sjedište u Čakovcu, a 65 posto svih zaposlenih u Županiji radi na području Grada, što pokazuje njegovu vodeću ulogu u gospodarstvu Međimurske županije.
Gradska uprava sastoji se od 6 upravna odjela:
1. UPRAVNI ODJEL ZA UPRAVU
Upravni odjel za upravu obavlja poslove vezane uz rad Gradskog vijeća i njihovih radnih tijela, predsjednika Gradskog vijeća i gradonačelnika. Obavlja pripreme sjednica Gradskog vijeća te osigurava uvjete za održavanje sjednica Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela. Priprema opće akte Gradskog vijeća, obavlja poslove po nalogu predsjednika Gradskog vijeća i gradonačelnika. Uz dostavu materijala za sjednice Gradskog vijeća te njihovih radnih tijela, osigurava vođenje zapisnika, snimanje sjednica i izdavanje akta Gradskog vijeća. Skrbi o primjeni Statuta Grada Čakovca i Poslovnika o radu Gradskog vijeća. Daje pravna i druga stručna mišljenja u vezi s radom gradonačelnika, Gradskog vijeća i njihovih radnih tijela. Pruža stručnu pomoć gradonačelniku i njegovim zamjenicima, predsjedniku i članovima Gradskog vijeća te članovima njihovih radnih tijela. Obavlja poslove čuvanja i objavljivanja akata tijela Grada. Obavlja poslove od značaja za ostvarivanje prava i dužnosti gradonačelnika i njegovih zamjenika utvrđenih zakonom i drugim propisima. Postupa po Zakonu o pravu na pristup informacijama, zaprima i rješava zahtjeve, dostavlja Izvješća Povjereniku za informiranje. U Upravnom odjelu imenovan je službenik za informiranje. U Upravnom odjelu imenovana je osoba za nepravilnosti koja podatke o prijavljenoj/uočenoj nepravilnosti upisuje u obrazac i o tome obavještava čelnika. Osoba zadužena za nepravilnosti na temelju obrazaca Podaci o prijavljenoj/uočenoj nepravilnosti i obrazaca Praćenje postupanja po poduzetim mjerama sastavlja polugodišnje i godišnje izvješće o nepravilnostima. Pročelnik Upravnog odjela glavni je i odgovorni urednik Službenog glasnika Grada Čakovca. Upravni odjel obavlja savjetodavne pravne poslove za ustanove Grada Čakovca. Obavlja stručne i administrativne poslove za potrebe Vijeća romske nacionalne manjine. Izrađuje različita izvješća za potrebe nadležnih ministarstava i državnih agencija. Surađuje s Udrugom gradova te preko njih pokreće različite inicijative i daje prijedloge. Brine se o kvaliteti rada, modernizaciji metoda rada i usklađenom djelovanju Gradske uprave. Obavlja poslove u vezi s radno-pravnim odnosima službenika. Izrađuje Rješenja vezana uz radne odnose službenika (rješenja o prijmu, rješenja o rasporedu, rješenja o prestanku službe, rješenja o korištenju godišnjeg odmora, rješenja o imenovanju, rješenja o premještaju, rješenja o ocjenjivanju…) Obavlja zajedničke, stručne, upravne, kadrovske poslove, kadrovsku politiku i usavršavanje u Gradskoj upravi. Vodi poslove stručnog osposobljavanja i javnih radova. Upravni odjel obavlja poslove vođenja pisarnice i vođenja arhive te druge opće poslove. Obavlja poslove koji se odnose na unutarnje ustrojstvo Gradske uprave. Surađuje s državnim i drugim tijelima nadležnim za različite poslove. Upravni odjel obavlja poslove u vezi savjetovanja sa zainteresiranom javnošću. Obavlja poslove vezane uz rad Savjeta mladih (poslovi vezani uz raspisivanje javnog poziva i provođenje izbora, briga za javnost rada Savjeta, sazivanje sjednica Savjeta mladih, dostave materijala). Obavlja stručne poslove vezane uz mjesne odbore i gradske kotareve. Obavlja informatičke poslove, planiranje, projektiranje, vršenje izgradnje, uspostavljanje i održavanje informatičkih sustava. Obavlja poslove vezane za razvoj i unapređenje informatizacije i informatičke podrške te predlaže i provodi nove projekte informatizacije poslovnog sustava Grada. Planira i nabavlja te upravlja i održava informatičko-komunikacijskom opremom. Izrađuje i održava web stranice i portale, održava WiFi mrežu grada Čakovca. Obavlja poslove informiranja građana putem medija i gradskih web portala. Obavlja nadzor nad radom mreže te osigurava sigurnost i zaštite podataka, backup podataka i data recovery. Predlaže i provodi mjere i proceduru za informacijsku sigurnost i tajnost informacija. U Upravnom odjelu obavljaju se poslovi zaštite osobnih podataka.
Pročelnica: mr.sc. Dragica Kemeter
2. UPRAVNI ODJEL ZA URBANIZAM I PROSTORNO UREĐENJE
Upravni odjel za urbanizam i prostorno uređenje obavlja poslove vezane za prostorno uređenje, zaštitu okoliša, investicije u visokogradnji. Provode se dokumenti prostornog uređenja i izdavanja akata o gradnji.
Odsjek za provođenje dokumenata prostornog uređenja i izdavanje akata o gradnji vodi upravne postupke i rješava lokacijske dozvole, vodi upravne postupke i donosi rješenja o utvrđivanju građevne čestice, vodi upravne postupke i rješava dozvole za promjenu namjene i uporabu građevine, vodi upravne postupke i rješava građevinske dozvole, vodi upravne postupke i rješava uporabne dozvole, vodi upravne postupke i donosi rješenja o izvedenom stanju, te vodi postupke i izdaje potvrde parcelacijskih elaborata i potvrde plana posebnih dijelova zgrade, izdaje lokacijske informacije, obavijesti o posebnim uvjetima, uvjerenja o statusu zemljišta te postupa po prijavama početka građenja i uklanjanja. Vodi upisnik predmeta upravnog postupka i urudžbeni zapisnik u vezi izdavanja akata iz upravnog područja prostornog uređenja i gradnje (sustav e-dozvole). Vodi registar izdanih akata o dozvoli gradnje i izvedenom stanju te pomoćne knjige izdanih akata. Unosi podatke o riješenim predmetima po zahtjevima za izdavanje rješenja o izvedenom stanju u službenu evidenciju.
Odsjek za prostorno planiranje, zaštitu okoliša i gradnju obavlja poslove vezane za izradu i donošenje prostornih planova, vodi informacijski sustav prostornog uređenja, izradu i donošenje dokumenata praćenja stanja u prostoru, zaštitu okoliša, investicije u visokogradnji.
Pročelnik: Ninoslav Šipoš, mag. ing. arh. i urb.