Na temelju Zaključka Gradonačelnice Klasa: 372-09/24-01/6, Urbroj: 2109-2-01-01-25-01 od dana 02.01.2025. , raspisuje se
JAVNI NATJEČAJ
za zakup poslovnog prostora u Strossmayerova 9, Čakovec,
površine 10,84 m²
I. Predmet ponude u javnom natječaju je poslovni prostor u Čakovcu namijenjen obavljanju djelatnosti političkih stranaka
Adresa |
površina |
Položaj |
Djelatnost, Namjena |
Početni iznos mjesečne zakupnine u EUR |
Strossmayerova 9 | 10,84 m² | I. zona | Obavljanje djelatnosti političkih stranaka | 40,00 EUR + PDV |
Energetski razred zgrade B (Specifična godišnja potrebna toplinska energija za grijanje), i A (specifična godišnja primarna energija), sukladno energetskom certifikatu zgrade od dana 7.5.2019. godine, oznake: P_484_2013_10007_SZ2, izrađen po PROSTOR EKO d.o.o., Hrvoje Hajtić, dipl.ing.građ.
Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju. Sve troškove oko uređenja prostora radi privođenja namjeni u cijelosti snosi zakupnik.
II. Početni iznos mjesečne zakupnine naveden je u točki I.
III. Predmetni poslovni prostor daje se u zakup na određeno vrijeme od 1 godine, uz mogućnost produženja nakon isteka ugovora u skladu s odredbama Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18, 123/24) (dalje u tekstu: Zakon) i Odluke Grada Čakovca o zakupu poslovnih prostora (Službeni glasnik Grada Čakovca broj 6/13, 7/14, 1/15, 5/16, 2/17 – pročišćeni tekst, 2/20 i 7/20, 5/22 i 8/22).
IV. Zainteresirane osobe koje ispunjavaju uvjete natječaja svoje ponude na natječaj mogu podnijeti Gradu Čakovcu, Ulica kralja Tomislava 15, Čakovec – Komisiji za davanje u zakup poslovnih prostora u roku od 15 dana od dana objave Obavijesti o objavi potpunog teksta javnog natječaja na službenim Internet stranicama Grada Čakovca u lokalnom tjedniku, donosno do 25.01.2025. godine u zatvorenoj omotnici, s naznakom „za natječaj – zakup poslovnog prostora u Strossmayerova 9, Čakovec, NE OTVARAJ“, preporučenom pošiljkom ili osobno predati u pisarnici Grada Čakovca.
V. Ponuditelj mora položiti jamčevinu koja iznosi dvostruki iznos ponuđene mjesečne zakupnine za poslovni prostor iz točke I. na broj računa Grada Čakovca HR1524070001806000006, koji se vodi kod OTP banke d.d., model 68 poziv na broj 7722-OIB, sa svrhom doznake -jamčevina za poslovni prostor u Strossmayerova 9, Čakovec. Najpovoljnijem ponuditelju ista će se uračunati kao beskamatni depozit koji ostaje na računu Grada Čakovca za vrijeme trajanja zakupa. Iznos depozita vraća se najpovoljnijem ponuditelju beskamatno nakon proteka vremena trajanja zakupa.
VI. Ponuditelju koji ne uspije u natječaju jamčevina se vraća beskamatno u roku od 15 dana od dana donošenja zaključka gradonačelnice o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja.
Ponuditelju koji uspije u natjecanju, a kasnije odustane, jamčevina se ne vraća.
VII. U slučaju odustanka najpovoljnijeg ponuditelja od sklapanja Ugovora o zakupu, Gradonačelnica Grada Čakovca ima pravo odabrati prvog sljedećeg ponuditelja kojeg predloži Komisija za davanje poslovnih prostora u zakup.
VIII. Ponuda koja se dostavlja Gradu Čakovcu mora sadržavati:
1. osnovne podatke o ponuditelju, OIB, broj telefona za kontakt,
2. kopija osobnih iskaznica ovlaštenih zastupnika ponuditelja,
3. potvrdu izdanu od strane Grada Čakovca i Međimurske županije da nema dugovanja prema Gradu Čakovcu i Međimurskoj županiji, ili dokaz o odobrenoj odgodi plaćanja navedeni obveza sukladno posebnim propisima,
4. Potvrdu GP Stanorad d.o.o., GKP Čakom d.o.o., GP Ekom d.o.o da nema dugovanja prema njihovim proračunima
5. original ili ovjerenu kopiju Ministarstva financija – Porezne uprave iz koje mora bit vidljivo da su uplaćena sva javna davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava i da ne postoji nikakvo dugovanje,
6. original ili ovjerenu kopiju BON 2 (podaci ponuditelja o solventnosti),
7. Original ili ovjerenu kopiju rješenja o upisu u registru političkih stranaka sa svim prilozima,
8. dokaz u originalu o tome da je ponuđač uplatio jamčevinu,
9. vlastoručno potpisanu izjavu o djelatnosti koja će se obavljati u navedenom poslovnom prostoru,
10. ponuđenu mjesečnu zakupninu za poslovni prostor koji ne smije biti manji od početnog iznosa mjesečne zakupnine iz toč I.
Tražena dokumentacija ne smije biti starija od 30 dana od dana raspisivanja javnog natječaja.
IX. U natječaju ne mogu sudjelovati zakupnici poslovnih prostora Grada koji ne ispunjavaju obveze iz ugovora o zakupu, osobe koje su dužnici Grada Čakovca po bilo kojem osnovu, prijašnji zakupnici Grada Čakovca sa kojima je radi neplaćanja raskinut ugovorni odnos.
X. Nepotpune ili zakašnjele ponude neće se uzeti u razmatranje.
XI. Sudionici natječaja biti će pismeno obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.
XII. Najpovoljniji ponuđač dužan je u roku od 8 dana od pisane obavijesti iz prethodne točke sklopiti ugovor o zakupu i preuzeti poslovni prostor.
XIII. Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjene uvjete iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine,
XIV. Ako članovi obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, članovi obitelji zatočenog ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, HRVI iz Domovinskog rata, dragovoljci iz Domovinskog rata i ostali hrvatski branitelji iz Domovinskog rata koji su proveli u obrani suvereniteta Republike Hrvatske, najmanje 12 mjeseci, sudjeluju u javnom natječaju i udovolje uvjetima iz najpovoljnije ponude (ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate najviši iznos ponuđene zakupnine) imaju prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora, pod uvjetom da nisu korisnici mirovine po Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (NN 174/04, 92/05, 02/07, 107/07, 65/09, 55/11, 140/12, 19/13-pročišćeni tekst, 3/13, 148/13 i 92/14). Prednost pri zakupu poslovnog prostora može se ostvariti samo jednokratno, u skladu s člankom 58. Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (NN 174/04, 92/05, 02/07, 107/07, 65/09, 55/11, 140/12, 9/13 – pročišćeni tekst, 148/13 i 92/14), (svi koji ostvaruju pravo prvenstva po ovoj osnovi dužni su potvrdu nadležnih tijela o tome sa ponudom, dostaviti u originalu ili ovjerenoj kopiji)
XV. Najpovoljnijeg ponuđača odobrit će gradonačelnica Grada Čakovca na prijedlog Komisije za davanje u zakup poslovnih prostora.
XVI. Gradonačelnica Grada Čakovca zadržava pravo ne izabrati niti jednu od ponuda na natječaj i za to nije dužna davati nikakva obrazloženja niti odgovara za štetu koju bi zbog toga ponuđači mogli imati.
XVII. Najpovoljniji ponuđač dužan je na dan sklapanja ugovora o zakupu dostaviti 2 bjanko zadužnice do traženog iznosa ovjerene kod javnog bilježnika na sve poslovne račune, kao osiguranje redovnog podmirenja zakupnine.
XVIII. Ugovor o zakupu sklopit će se kao ovršna isprava, a na trošak zakupnika.
XIX. Svi zainteresirani, prije javljanja na natječaj imaju pravo pogledati poslovni prostor prethodnom najavom na broj 040/314-924.
XX. Javno otvaranje pristiglih ponuda biti će dana 03.02.2025. s početkom u 12:00 sati u prostorijama Grada Čakovca, II kat, soba 204.
Javni natječaj:
javni_natjecaj_zakup_prostora_Strossmayerova_9GRADONAČELNICA:
Ljerka Cividini, mag.ing.traff./univ.spec.oec.