Temeljem Zaključka Gradonačelnika Grada Čakovca, Klasa: 372-03/18-01/5, Urbroj: 2109/2-01-01-18-02 od 11.12.2018. Grad Čakovec raspisuje
Javni natječaj
za zakup poslovnog prostora u ulici Stjepana Radića 1, Čakovec
I. Predmet ponude je poslovni prostor namijenjen za obavljanje ugostiteljske djelatnosti u sklopu objekta Doma amatera, i to:
Red.br. | Adresa | Površina u m2 | Položaj | Namjena prostora | Početni iznos zakupnine u EUR (u protuvrijednosti kuna po srednjem tečaju HNB-a na dan ispostavljanja računa) |
1. | Stjepana Radića 1, Čakovec | 76,27 | II. zona | Obavljanje ugostiteljske djelatnosti | 241,94 EUR + PDV |
Poslovni prostor se daje u zakup u viđenom i zatečenom stanju i nalazi se u prizemlju zgrade energetski razred zgrade “B” prema energetskom pregledu i energetskom certifikatu od dana 29.09.2017., izrađen po PIPE.ING j.d.o.o.
Prostor se daje u zakup s ugostiteljskom opremom i sljedećim inventarom: masivni šank s nadšankom i pozadinskom vitrinom, ulazna stijena s ulaznim vratima, četiri masivna drvena visoka stola, pet nižih stolova, osamnaest fotelja, deset visokih stolica, vanjska tenda, TV prijamnik 127 cm Samsung, klima uređaj i tepih.
Prostor je u stanju funkcionalne uporabe i spreman za nastavak obavljanja djelatnosti.
Sve troškove oko uređenja prostora i tekućeg održavanja u cijelosti snosi zakupnik. Pored zakupnine zakupnik je dužan plaćati i sve druge troškove u svezi s korištenjem prostora (komunalnu naknadu i naknadu uređenja voda, troškove električne energije, troškove grijanja, čistoće i dr.), kao i svaki drugi trošak koji se odnosi na predmetni prostor. Iznos plaćanja režijskih troškova utvrđivat će se razmjerno ukupnoj površini zgrade Doma amatera i ugostiteljskog dijela danog u zakup.
II. Uz zakupnika, prostorima u sklopu Doma amatera se koriste i udruge Gradske zajednice kulture (GZK, djelatnost od osobitog interesa za Grad Čakovec) s kojima je Grad Čakovec dana 03.11.2017., sklopio 3 (tri) Ugovora o dodjeli prostora na korištenje, broj, Klasa: 940-01/16-01/51, temeljem Zajedničkog zahtjeva za dodjelu poslovnog prostora i odredbi Odluke o kriterijima, mjerilima i postupku dodjele prostora u vlasništvu Grada Čakovca na korištenje organizacijama civilnog društva radi provođenja programa i projekata od interesa za opće dobro Čakovca (Službeni glasnik Grada Čakovca 5/16 i 3/18). Udruge članica GZK Čakovec u prostoru održavaju redovite vježbe, probe i prigodne priredbe – odredba čl.21. Odluke o zakupu poslovnih prostora.
III. Udruge nastavljaju djelovati u prostorima Doma amatera pod istim uvjetima kao i do sada. Zakupnik je u objektu dužan obavljati poslove domara. Zakupnik je dužan voditi brigu o svim udrugama koje djeluju u tom prostoru, ima obvezu održavanja i čišćenja dvorana kojima se koriste udruge, otključavanja i zaključavanja cijelog objekta u skladu s terminima proba udruga, provjeravati urednost i održavanje cijelog objekta, obvezu prepustiti korištenje sanitarnog čvora članovima udruga prema potrebi i obavljati sve ostale poslove koji se smatraju poslovima domara. Zakupnik se obvezuje preuzeti raspored održavanja termina proba udruga koje djeluju u prostoru.
Neizvršavanje ove obveze smatra se raskidnim uvjetom Ugovora o zakupu poslovnog prostora.
IV. Početni iznos zakupnine iznosi 241,94 EUR + PDV (u protuvrijednosti kuna na dan ispostavljanja računa po srednjem tečaju HNB).
V. Predmetni poslovni prostor daje se u zakup na određeno vrijeme od 5 godina, uz mogućnost produženja vremena trajanja zakupa nakon isteka Ugovora o zakupu u skladu s odredbama Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora (NN 125/11, 64/15).
VI. Zainteresirane pravne i fizičke osobe koje ispunjavaju uvjete natječaja svoje ponude na natječaj mogu podnijeti Gradu Čakovcu, Kralja Tomislava 15, Čakovec – Komisiji za davanje u zakup poslovnih prostora u roku od u roku od 8 (slovima: osam) dana od dana objave u lokalnom tjedniku Obavijesti o objavi potpunog teksta javnog natječaja na službenim internetskim stranicama Grada Čakovca, u zatvorenoj omotnici, s naznakom “za natječaj – poslovni prostor u Čakovcu, Stjepana Radića 1, NE – OTVARAJ”, preporučenom pošiljkom ili osobno predati u pisarnici Grada Čakovca.
VII. Ponuditelj je dužan položiti jamčevinu u iznosu od 540,00 kuna na poslovni račun Grada Čakovca broj HR1524070001806000006, koji se vodi kod OTP banke d.d., model HR68, poziv na broj 9016-OIB, sa svrhom doznake – jamčevina za poslovni prostor, Stjepana Radića 1, Čakovec.
VIII. Uplaćena jamčevina se uračunava u zakupninu, a ponuditelju koji ne uspije u natječaju jamčevina se vraća beskamatno u roku od 8 dana od dana donošenja Zaključka gradonačelnika Grada Čakovca o odabiru ponuditelja. Ponuditelju koji uspije u natjecanju, a kasnije odustane od namjere sklapanja ugovora o zakupu, jamčevina se ne vraća.
IX. U slučaju odustanka odabranog ponuditelja od sklapanja Ugovora o zakupu, sklapanje ugovora ponudit će se sljedećem ponuditelju, po najvišoj izlicitiranoj zakupnini, pod uvjetom da ispunjava sve ostale uvjete javnog natječaja. Ukoliko sljedeći odabrani ponuditelj ne prihvati ponudu, za predmetni poslovni prostor ponovit će se javni natječaj.
X. Ponuda mora sadržavati:
- osnovne podatke o ponuđaču, OIB, broj telefona za kontakt,
- kopiju osobnih iskaznica ovlaštenih zastupnika ponuđača,
- ponuđeni iznos mjesečne zakupnine za poslovni prostor, koji ne smije biti manji od početnog iznosa zakupnine iz toč. I.
- potvrdu izdanu od strane nadležnog upravnog odjela Grada Čakovca da ne postoje dugovanja ponuđača prema Gradu Čakovcu,
- potvrdu izdanu od strane GKP Čakom, GP Stanorad i GP Ekom da ponuditelj nema dospjelu nepodmirenu obvezu prema istima ili dokaz o odobrenoj odgodi plaćanja navedenih obveza ukoliko iste postoje
- original ili ovjerenu kopiju potvrde Ministarstva financija – Porezne uprave iz koje mora biti vidljivo da su uplaćena sva javna davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava,
- original ili ovjerenu kopiju BON 1 ili original ili ovjerenu kopiju SOL 2 (podaci o solventnosti) iz koje mora biti vidljivo da ponuđač u posljednje dvije godine nije imao 15 i više dana blokade računa,
- original ili ovjerenu kopiju rješenja o upisu u sudski ili drugi odgovarajući registar sa svim prilozima,
- dokaz u originalu o tome da je ponuđač uplatio jamčevinu,
- pokazatelje koji će Komisiji služiti za rad po slijedećim kriterijima za odabir ponuda:
- prethodno pozitivno iskustvo zakupnika koje se odnosi na rad i/ili suradnju s udrugama koje obavljaju kulturno-umjetničku djelatnost odnosno članstvo u udrugama GZK,
- Program rada s obrazloženjem načina na koji će zakupnik obavljati poslove domara u navedenom prostoru i brinuti o radu udruga koje se nalaze u sklopu navedenog prostora, budući da rad istih predstavlja djelatnost od posebnog interesa za Grad Čakovec.
Sva tražena dokumentacija ne smije biti starija od 30 dana od dana raspisivanja javnog natječaja.
XI. U natječaju ne mogu sudjelovati zakupnici poslovnih prostora Grada Čakovca koji ne ispunjavaju obveze iz postojećih ugovora o zakupu, osobe koje su dužnici Grada Čakovca po bilo kojem osnovu, prijašnji zakupnici Grada Čakovca sa kojima je radi neplaćanja raskinut ugovorni odnos.
XII. Ako članovi obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, članovi obitelji zatočenog ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, HRVI iz Domovinskog rata, dragovoljci iz Domovinskog rata i ostali hrvatski branitelji iz Domovinskog rata koji su proveli u obrani suvereniteta Republike Hrvatske najmanje 12 mjeseci, sudjeluju u javnom natječaju i udovolje uvjetima iz odabrane ponude, (kao prema članku XIV. ovog Natječaja) imaju prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora, pod uvjetom da nisu korisnici mirovine po Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, (NN 121/17).
XIII. Nepotpune ili zakašnjele ponude neće se uzeti u razmatranje.
XIV. Komisija za davanje u zakup poslovnih prostora otvoriti će ponude javno u 9:00 dana 24.12.2018., u prostorijama Grada Čakovca, Kralja Tomislava 15, soba 204, II. kat, a Sudionici natječaja biti će pismeno obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude. Kriterij za odabir najpovoljnije ponude je pozitivna ocjena prihvatljivosti Gradu Čakovcu ispunjavanja uvjeta iz čl.X.t.10. ovog Natječaja i ponuđeni iznos zakupnine iznad početnog iznosa, koji uvjeti moraju biti kumulativno ispunjeni. Grad Čakovec ima pravo izabrati onu prijavu/ponudu za koju ocijeni da najviše odgovara svrsi ovog natječaja. Ponuditelja s kojim će se sklopiti Ugovor o zakupu odabrat će gradonačelnik Grada Čakovca na prijedlog Komisije za davanje u zakup poslovnog prostora, a isti je dužan u roku od 8 dana od primitka pisane obavijesti sklopiti Ugovor o zakupu i preuzeti poslovni prostor. Gradonačelnik Grada Čakovca nije obvezan prihvatiti nijednu prijavu/ponudu i ima pravo poništiti natječaj pri čemu nije dužan davati posebna obrazloženja i pri svemu tome ne snosi nikakvu odgovornost prema prijaviteljima. Grad Čakovec ima pravo odustati od davanja prostora u zakup u svako doba.
XV. Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklopit će se kao ovršna isprava na trošak zakupnika. Kao osiguranje redovnog podmirenja obveza, najpovoljniji ponuditelj dužan je 3 dana (tri) prije sklapanja Ugovora o zakupu uplatiti depozit u dvostrukom iznosu izlicitirane mjesečne zakupnine na poslovni račun Grada Čakovca broj HR1524070001806000006, koji se vodi kod OTP banke d.d., model HR68, poziv na broj 9016-OIB, sa svrhom doznake – depozit za poslovni prostor, Stjepana Radića 1 Čakovec i dostaviti dvije bjanko zadužnice, svaka na iznos do 50.000,00 kuna na sve račune, potvrđene po javnom bilježniku.
XVI. Tekst javnog natječaja u cjelovitom sadržaju se objavljuje na službenim Internet stranicama Grada Čakovca, a u lokalnom tjedniku se objavljuje Obavijest o tome. Informacije, podatci i dokumentacija o prostoru dostupni su u Upravi Grada Čakovca, Kralja Tomislava 15, II. kat, soba 204, tel. 040/314-924, svakog radnog dana od 7,00 do 15,00 sati.
Klasa: 372-03/18-01/5
Urbroj: 2109/2-01-01-18-3
Stjepan Kovač, gradonačelnik