Obavještavamo studente, korisnike stipendije Grada Čakovca, da je sukladno Odluci o stipendiranju studenata i Ugovoru o korištenju stipendije potrebno do 31. listopada 2013. godine dostaviti :
- potvrdu o upisu u narednu godinu studija
- potvrdu fakulteta o prosjeku ocjena prethodne godine studija
- potvrdu fakulteta o broju ostvarenih ECTS bodova
Potvrde je nužno dostaviti kako biste ostvarili pravo na isplatu stipendije u akademskoj 2013./2014. godini.
Studenti koji su koristili mirovanje isplate stipendije u akademskoj 2012./2013. godini imaju obvezu dostaviti:
- potvrdu o upisu u narednu godinu studija
- potvrdu fakulteta o prosjeku ocjena i ostvarenim bodovima ( ECTS bodovi) na studiju
- pisanu zamolbu Komisiji za stipendije ( zamolba za nastavak primanja stipendije )
NAPOMENA:
Dostava potrebnih potvrda odnosi se na studente korisnike potpisanih Ugovora o korištenju stipendije Grada Čakovca za preddiplomski studij, integrirani studij i diplomski studij.
Dostava službene dokumentacije je u skladu s potpisanim Ugovorima (predlažemo studentima da se podsjete na odredbe potpisanih Ugovora ).
Uvjerenja, potvrde i zamolbe dostavljaju se u:
Upravni odjel za društvene djelatnosti Grada Čakovca
( K. Tomislava 15, soba br. 105 ili 103 ) do 31.10.2013. godine
(dokumentaciju možete dostaviti osobno ili poštom na navedenu adresu).
Ukoliko imate nejasnoće u vezi dostave dokumentacije, dodatna objašnjenja možete dobiti na brojeve telefona 314-941 ili 099 317 3241 (Silva Raonić, mag.paed.)