OBAVIJEST SE ODNOSI NA:
- STUDENTE KOJI IMAJU POTPISAN UGOVOR O KORIŠTENJU STIPENDIJE/NOVČANE POTPORE GRADA ČAKOVCA
Obavještavamo studente, da je sukladno Odluci poticanju visokoškolskog obrazovanja studenata s područja Grada Čakovca i potpisanih Ugovora potrebno do 31. listopada 2024. godine dostaviti :
- potvrdu o upisu u narednu godinu studija
- potvrdu fakulteta o prosjeku ocjena prethodne godine studija i broju ostvarenih ECTS bodova
- potvrde o prebivalištu i boravištu studenta i supotpisnika ugovora
Potvrde je nužno dostaviti kako biste ostvarili pravo na isplatu novčane potpore u akademskoj 2024./2025. godini.
- Studenti koji su koristili mirovanje u akademskoj 2023./2024. godini imaju obvezu dostaviti:
- potvrdu o upisu u narednu godinu studija
- potvrdu fakulteta o prosjeku ocjena i ostvarenim bodovima ( ECTS bodovi) na studiju
- pisanu zamolbu Komisiji za novčane potpore (zamolba za nastavak primanja novčane potpore)
- potvrde o prebivalištu i boravištu studenta i supotpisnika ugovora
NAPOMENA:
Dostava potrebnih potvrda odnosi se na studente korisnike potpisanih Ugovora za preddiplomski studij, integrirani studij i diplomski studij.
Dostava službene dokumentacije je u skladu s potpisanim Ugovorima i Odlukom o poticanju visokoškolskog obrazovanja studenata s područja Grada Čakovca (predlažemo studentima da se podsjete na odredbe potpisanih Ugovora).
Uvjerenja, potvrde i zamolbe dostavljaju se u Upravni odjel za društvene djelatnosti Grada Čakovca, Ulica K. Tomislava 15, do 31.10.2024. godine. Dokumentaciju možete dostaviti poštom na navedenu adresu ili na e-mail adresu.: silva.raonic@cakovec.hr
Ukoliko imate nejasnoće u vezi dostave dokumentacije, dodatna objašnjenja možete dobiti na brojeve telefona 314-941 ili 099 317 3241(Silva Raonić-viša savjetnica)