Izaberite stranicu

OGLAS za prijam u službu na određeno vrijeme: VIŠEG REFERENTA ZA KONTROLU PRIHODA (1 izvršitelj/ica)

Na temelju članka 19. stavka 1. i članka 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), pročelnica Upravnog odjela za financiranje Grada Čakovca raspisuje

OGLAS
za prijam u službu na određeno vrijeme radi zamjene duže vrijeme odsutnog službenika
-do povratka odsutnog službenika-

u Grad Čakovec, Upravni odjel za financiranje, Odsjek za proračun i računovodstvo

na radno mjesto VIŠEG REFERENTA ZA KONTROLU PRIHODA – 1 izvršitelj/ica

 

UVJETI:

  • sveučilišni prijediplomski studij ekonomske struke ili stručni prijediplomski studij ekonomske struke ili stručni kratki studij ekonomske struke,
  • najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • poznavanje rada na PC-u,
  • položeni državni ispit.

 

Osim navedenih uvjeta kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu, koji su propisani odredbom članka 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi:

  • punoljetnost
  • hrvatsko državljanstvo
  • zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.

 

U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15 i 16 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka (EU) 2016/679 (u daljnjem tekstu: Uredba) i Zakonu o provedbi opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine broj 42/18), Grad Čakovec kao voditelj obrade osobnih podataka sa istima će postupati prema načelima obrade osobnih podataka navedenih u članku 5. Uredbe.

Služba se zasniva na određeno vrijeme uz obvezni probni rad od dva mjeseca.

Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položeni državni stručni ispit, uz obvezu da ga polože u zakonskom roku.

Na oglas se mogu javiti osobe oba spola.

Kandidati su dužni dostaviti:

  • vlastoručno potpisanu prijavu,
  • životopis,
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika važeće osobne iskaznice, putovnice ili domovnice),
  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (preslika),
  • elektronski zapis s podacima o radnom stažu i radnom odnosu iz HZMO,
  • presliku rješenja, ugovora o radu ili potvrdu poslodavca da je osoba obavljala odgovarajuće poslove sukladno članku 13. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
  • uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od dana raspisivanja oglasa)
  • vlastoručno potpisanu izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
  • presliku uvjerenja o položenom državnom ispitu ako kandidat ima položen državni ispit,
  • dokaz o poznavanju rada na PC-u (izjava, potvrda, uvjerenje…)
  • dokaz o promjeni osobnog imena, ako je ono mijenjano u odnosu na predočene isprave.

 

Dostavljene preslike ne moraju biti ovjerene, a izabrani kandidat dužan je prije donošenja rješenja o prijmu u službu dostaviti na uvid originalne dokumente. Potvrde ili uvjerenja javnopravnih tijela mogu se dostaviti u izvorniku. Dokumenti predani uz prijavu neće se vratiti kandidatima. Kandidati koji ne prilože svu traženu dokumentaciju neće se pozivati na dopunu prijave.

Kandidatom prijavljenim na Oglas smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava formalne uvjete navedene u Oglasu. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve navedene osobne podatke.

U prijavi na Oglas navode se osobni podaci podnositelja prijave (osobno ime, OIB, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj mobitela, e-mail adresa, isključivo za potrebe postupka) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje uz vlastoručni potpis.

Povjerenstvo za provedbu Oglasa utvrđuje popis prijavljenih kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete i čije su prijave uredne i pravodobne te ih upućuje na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti. Smatra se da je kandidat koji nije pristupio testiranju povukao prijavu na Oglas i  više se ne smatra kandidatom.

Kandidati koji ne ispunjavaju formalne uvjete biti će o tome pisano obaviješteni.

Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava Oglasom, sadržaj i način na koji će se testirati kandidate koji ispunjavaju formalne uvjete i iz kojeg područja te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za testiranje, objaviti će se na službenoj web stranici Grada Čakovca www.cakovec.hr. Vrijeme i mjesto održavanja testiranja objaviti će se najmanje pet (5) dana prije testiranja na istoj web stranici i na oglasnim pločama u zgradi Uprave Grada Čakovca, Kralja Tomislava 15, Čakovec.

Ako kandidat ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi pozvati se na to pravo, te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, u kojem slučaju imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji može ostvariti pravo prednosti kod prijma sukladno članku 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19 i 84/21, 156/23), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21) i članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20), dužan se u prijavi na oglas pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti u skladu s člankom 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, uz prijavu na oglas dužan je priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti u skladu člankom 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, uz prijavu na natječaj dužan je priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, i sve potrebne dokaze o ispunjavanju uvjeta odredbe na koju se poziva, odnosno dokaz o priznatom statusu, dokaz da to pravo već nije koristio te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka, sporazum i slično), a pravo prednosti ostvaruje samo pod uvjetom da nema osoba koje to pravo ostvaruju u skladu s odredbama Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti sukladno članku 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Nakon raspisanog Oglasa, ne mora se izvršiti izbor, ali se u tom slučaju donosi Odluka o njegovu poništenju (u cijelosti ili djelomično) u roku iz članka 24. stavka 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Prijave s potrebnom dokumentacijom podnose se u roku od 8 dana od dana objave Oglasa na Hrvatskom zavodu za zapošljavanje – Burza rada.

Prijave se podnose na adresu: Grad Čakovec, Čakovec, Kralja Tomislava 15, Upravni odjel za financiranje, s  naznakom „Za Oglas – radno mjesto VIŠI REFERENT ZA KONTROLU PRIHODA“.

O rezultatima izbora prijavljeni kandidati biti će obaviješteni u zakonskom roku.

 

                                                                                         PROČELNICA
Lidija Jaklin, univ. spec. oec.

KLASA: 112-01/25-01/1
URBROJ: 2109-2-07-25-01
Čakovec, 30. siječnja 2025.

POPRATNI DOKUMENTI:

1. OBAVIJEST I UPUTA Kandidatima/kinjama u postupku provedbe Oglasa za prijam u službu na određeno vrijeme PREUZIMANJE

X
Skip to content