Obavještavamo studente, korisnike stipendije Grada Čakovca, da je sukladno Odluci o stipendiranju studenata i Ugovoru o korištenju stipendije potrebno do 31. listopada 2014. godine dostaviti:
- potvrdu o upisu u narednu godinu studija
- potvrdu fakulteta o prosjeku ocjena prethodne godine studija
- potvrdu fakulteta o broju ostvarenih ECTS bodova
Potvrde je nužno dostaviti kako biste ostvarili pravo na isplatu stipendije u akademskoj 2014./2015. godini.
Studenti koji su koristili mirovanje isplate stipendije u akademskoj 2013./2014. godini imaju obvezu dostaviti:
- potvrdu o upisu u narednu godinu studija
- potvrdu fakulteta o prosjeku ocjena i ostvarenim bodovima ( ECTS bodovi) na studiju
- pisanu zamolbu Komisiji za stipendije ( zamolba za nastavak primanja stipendije )
NAPOMENA:
Dostava potrebnih potvrda odnosi se na studente korisnike potpisanih Ugovora o korištenju stipendije Grada Čakovca za preddiplomski studij, integrirani studij i diplomski studij.
Dostava službene dokumentacije je u skladu s potpisanim Ugovorima (predlažemo studentima da se podsjete na odredbe potpisanih Ugovora ).
Uvjerenja, potvrde i zamolbe dostavljaju se u:
Upravni odjel za društvene,protokolarne i europske poslove,
Odsjek za društvene poslove,
Grada Čakovca
Kralja Tomislava 15,
soba br. 105 )
do 31.10.2014. godine.
(dokumentaciju možete dostaviti osobno ili poštom na navedenu adresu).
Ukoliko imate nejasnoće u vezi dostave dokumentacije, dodatna objašnjenja možete dobiti na brojeve telefona 314-941 ili 099 317 3241(Silva Raonić, mag.paed.)